Un nou model de maşină de oraş -Ford Fiesta
[C]ând am început pentru prima oară școala de șoferi aveam aproape 18 ani. După 3 zile m-am accidentat mai urât la un antrenament și n-am mai putut merge la cursuri. Nu puteam apăsa pedala, trebuia să stau cu piciorul imobilizat. A trecut timp de-atunci și nici n-am mai încercat, deși îmi plac mașinile și cred […]
A trecut timp de-atunci și nici n-am mai încercat, deși îmi plac mașinile și cred c-o să fiu un șofer bun. N-am avut nici timp, nici motivația unei mașini care să mă aștepte să iau carnetul.
În scurt timp o să se schimbe și acest aspect, dar despre asta o să vă povestesc altădată. Acum vreau să vă spun despre noul Ford Fiesta cu care m-am plimbat săptămâna trecută, condus cu schimbul de Cosmin Tudoran și de Adi Ciubotaru.
Nu știu cât vă înteresează părerea mea de pasager, așa c-o să fiu scurt și-o să vă zic încă de pe-acum că puteți și voi s-o luați la test-drive dacă vă înscrieți aici.
Mi-a plăcut design-ul exterior, mai ales cel din partea frontală care seamănă cu-n Aston Martin.
[M]i-au plăcut funcțiile smart, de la MyKey (șmecheria prin care poți seta niște parametri maximi de rulare în cazul în care vrei să împrumuți mașina altcuiva) SYNC (altă șmecherie prin care îți poți sincroniza telefonul cu Windows Phone cu mașina pentru mai multe funcții, printre care și apelul automat la 112 în caz de doamne ferește) până la Active City Stop (se evită impactul cu mașina din față prin frânare automată – până la viteze de 30km/h).Pe drum spre Azuga s-a discutat în mașină. Mai mult off topic decât despre mașini, dar ce-a fost important de reținut a subliniat Adi în clipul de mai jos. Se aude și vocea mea când vorbim de total altceva în afară de mașini.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d-xsW4Bcmhw[/youtube]CEO-ul Ford România, Zoltan Brassai, ne-a ținut o prezentare legată de noul Ford Fiesta din care am reținut câteva lucruri interesante.
- Motorul acestui model este unul care a fost premiat în 2012.
- Fiesta a fost lider pe piața românească anul trecut (pe segmentul ei – cu 16% din vânzări).
- Prețul noului model variază între 10.400 și 16.100 de euro, în funcție de dotări.
Ceilalți bloggeri care au participat au scris despre un consum destul de mare pentru o mașină de oraș cu motor mic. Peste 7 litri la suta de km. Asta ar fi o bulină neagră.
Găsiți păreri mai tehnice și mai multe fotografii despre noua Ford Fiesta pe blogurile lui Adi Ciubotaru, Alex Ciucă, Andrei Cismaru sau Cosmin Tudoran.
După cum vă ziceam, în curând, veți afla pas cu pas prin ce experiență trece un pieton care face școala de șoferi, chiar de la mine, aici, pe blog.
1 Comments for "Un nou model de maşină de oraş -Ford Fiesta"