Sunt blogger oficial la Sport Marketing Conference
[M]arketingul sportiv este printre puţinele domenii în care pot îmbina cele două pasiuni din viaţa mea. Mă văd lucrând în social media pentru un brand din nişa de sport, îmi plac conceptele din această zonă, empatizez uşor cu orice idee care le leagă şi caut să fiu cât mai informat în domeniu. Sport Marketing Conference (marţi, […]
[M]arketingul sportiv este printre puţinele domenii în care pot îmbina cele două pasiuni din viaţa mea. Mă văd lucrând în social media pentru un brand din nişa de sport, îmi plac conceptele din această zonă, empatizez uşor cu orice idee care le leagă şi caut să fiu cât mai informat în domeniu.
Sport Marketing Conference (marţi, 27 noiembrie, Hotel Howard Johnson) vine într-un moment bun, după un an cu olimpiadă, an în care tot mai multe branduri au realizat ce vectori buni de imagine sunt sportivii, dar s-au găsit în faţa unor mesaje pe care n-au ştiut să le adapteze.
Am văzut cazuri de endorsing stângaci, cu sportivi puşi în situaţii pe care nu le-au mai întâlnit şi în care nu se gândeau vreodată că se vor afla, (de exemplu Alina Dumitru pe layout-urile Dedeman) am văzut campanii care nu s-au bazat pe nimic altceva decât pe menţionarea numelui unui campion. Au fost şi cazuri fericite: Echipa paralimpică şi Olympus sau recompensele Renault.
Sport Marketing Conference este primul eveniment unde profesioniştii din sport şi marketing se întâlnesc pentru a găsi noi idei prin care să folosească puterea sportului şi magia campionilor pentru brandurile şi cauzele pe care le susţin.
Sport Marketing Conference aduce laolaltă profesionişti din domeniul relaţiilor publice, marketingului şi publicităţii dar şi marii consumatori de publicitate şi profesionişti din social media, pentru a discuta despre provocările şi trendurile pieţei
Printre speakeri: Octavian Morariu (preşedinte COSR), Cătălin Tolontan (jurnalist), Ana Maria Brânză (vicecampioană olimpică la scrimă) sau Alexandru Dedu (preşedinte LPH).
Doar astăzi, vineri, 23 noiembrie, de Black Friday, biletul de acces la Sport Marketing Conference este redus cu peste 40%, de la 85 euro la 50 euro (plus TVA).
[E]u voi participa la Sport Marketing Conference ca blogger oficial şi voi relata pe blog tot ce se întâmplă acolo, dar am şi câteva invitaţii pentru cei dintre voi care cred că au ce învăţa dintr-o astfel de conferinţă. Lăsaţi un comentariu, iar eu o să anunţ câstigatorii în timp util.
Cobuz Cosmin Constantin
M as bucura sa fiu prezent la prima editie. Daca e prima editie in 2012 , inseamna ca suntem undeva la inceput. Ca sa nu zic nicaieri :)
Bogdan
Imi doresc mult sa merg la aceasta conferinta, sunt direct interesat de eveniment deoarece sunt doctorand la Istorie iar subiectul tezei mele de cercetare este despre sport in perioada comunista. Sunt interesat de o comparatie intre regimuri, de la propaganda la marketing. Multumesc!
Radu Cristian
Inseamna ca suntem pe drumul cel bun. Octavian Morariu e un speaker incredibil, sunt sigur ca va fi un eveniment foarte reusit.
Ne vedem acolo?
Teodor Marin
felicitari :)
Maxi
Dincolo de faptul ca imi fac licenta pe strategii de marketing sportiv, proiectul la care lucrez acum e o scoala de fotbal pentru copii cu o abordare mai degraba social-educativa decat orientata spre performanta. Mi-ar placea sa fiu prezent la o astfel de conferinta, mai ales ca e un subiect dezbatut destul de rar.