Piatra Neamţ -Cum faci branding unui oraş
[E] minutul 39 al meciului Vaslui – Inter Milano şi eu scriu rândurile astea. Se joacă la Piatra Neamţ. Când a început transmisiunea meciului s-au dat imagini din tunel. Erau acolo toţi jucătorii, iar coloana oaspeţilor începea cu Zanetti, super-omul de 39 de ani care are 800 de meciuri jucate pentru Inter. Uitaţi-vă ce poate […]
[E] minutul 39 al meciului Vaslui – Inter Milano şi eu scriu rândurile astea. Se joacă la Piatra Neamţ.
Când a început transmisiunea meciului s-au dat imagini din tunel. Erau acolo toţi jucătorii, iar coloana oaspeţilor începea cu Zanetti, super-omul de 39 de ani care are 800 de meciuri jucate pentru Inter.
Uitaţi-vă ce poate face un stadion pentru brand-ul unui oraş ca Piatra Neamţ. În 4 ani acolo a jucat naţionala României de două ori, s-a jucat finala cupei României, au jucat Sporting Lisabona, Lazio Roma, Fenerbahce, Twente, iar acum joacă echipa care care a câştigat Champions League acum două sezoane, Internazionale Milano.
Câţi comentatori sportivi au pronunţat numele oraşului Piatra Neamţ de-a lungul acestor ani? Câte cronici s-au scris după aceste meciuri? Câţi suporteri au venit în oraş?
Când eram mic şi m-a dus tata la primele meciuri pe stadion, nici măcar scaune nu erau. Ce vedeți galben acolo în fotografie a fost adăugat la mult timp după, atunci când s-au înăsprit condițiile de licențiere pentru stadioanele de Divizia A. Oamenii stăteau pe băncuţe din lemn, mâncau seminţe cumpărate de la ţigăncile ambulante şi se amuzau pe seama lui Pinalti care protesta la fiecare decizie a arbitrului.
[C]ine râde acum? Cam aşa faci branding unui oraş micuţ. De pârtia de schi, telegondolă sau ştrand nu mai vorbim.
Minutul 71. În tribune se fac valuri.
1 Comments for "Piatra Neamţ -Cum faci branding unui oraş"