Maria Sharapova, Samsung şi Jocurile Olimpice de Iarnă 2014
[D]e la 1 aprilie 2012, după ce a terminat contractul cu Sony, Maria Sharapova a început să endorseze Samsung. Înțelegerea e valabilă pe trei ani, iar primul pas a fost un spot pentru Galaxy Tab 2 care a fost difuzat în Rusia. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kEQQ6kkbrn4[/youtube] Cum Jocurile Olimpice de Iarnă 2014 de la Soci se apropie, iar […]
Cum Jocurile Olimpice de Iarnă 2014 de la Soci se apropie, iar Maria Sharapova nu e străină de spiritul olimpic (argint la Londra 2012) mă aștept la ceva activitate din partea Samsung, mai ales după ce am citit cele trei mari linii ale campaniei:
– Echipa Samsung, un program prin care vor fi aduși laolaltă sportivi talentați din întreaga lume.
– Public WOW (Wireless Olympic Works), o platformă de comunicare care va asigura succesul operațional al Jocurilor Olimpice a mai exact va presupune update-uri din tabăra olimpică prin intermediul telefoanelor mobile Samsung, telefoanele oficiale ale Jocurilor Olimpice.
– Samsung Global Blogger – bloggerii sunt invitați să scrie despre Jocurile Olimpice și despre evenimentele din jurul lor. Acesta a fost inițiat încă din 1998 la Jocurile Olimpice de la Nagano.
[I]mi plac mult brand-urile care investesc în sport și sportivi. LeBron James din NBA, display pe tricourile lui Chelsea, Maria Sharapova, plus multe alte cluburi din Asia. Poate că sunt subiectiv pentru că vin dintr-un vestiar, un astfel de suport e mană cerească pentru economia unui club sportiv, deși, dacă mă întrebați pe mine, eu merge all the way până la sportul juvenil. Acolo fiecare bănuț contează cu adevărat, dar până la urmă, imaginea e imagine, iar actele de caritate-s altceva.Vă țin la curent cu ce mai face Samsung în zona asta în perioada următoare.