Cum o fi la Timişoara?
[O] singură dată am văzut Timișoara. A fost prin geamul autocarului echipei, în drum spre străinătate. N-am nicio amintire care să mă lege de acest oraș despre care aud lucruri bune, așa ca am acceptat imediat invitația echipei PR Beta de a participa la Timișoara Brands Tour. Dacă toată lumea a auzit de povestea primei […]
Dacă toată lumea a auzit de povestea primei străzi iluminate, a berii Timișoreana, a frumoasei echipe de fotbal Poli, împreună cu încă o mână de oameni, mergem în perioada 11-14 aprilie să cunoaștem și alte detalii care aduc unicitate Banatului, de la brand-uri, la oameni sau cluburi sportive de tradiție
Abia aștept să vă povestesc ce se întâmplă acolo și abia aștept să îmi creez amintiri frumoase de la Timișoara. Va țin la curent în zilele următoare, se vor petrece lucruri interesante pentru că știu echipă de organizare și sunt convins că n-o să ne lase să plecăm fără să punem gaj o parte din sufletul nostru.
Detaliile tehnice despre Timișoara Brands Tour:
Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.
Branduri participante: Timișoreana, Cramele Recaș, Arsenal Park, BC Timba Timișoara, REC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.
Parteneri de mobilitate: Peugeot România.
Parteneri: PRbeta, Asociaţia Timișoara Capitală Culturală Europeană, Porche Timișoara, Amvest, , Restaurant Belvedere.
Parteneri media: 24-FUN, Tion.
Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece
Narcisa
aștept să scrii despre Timișoara că sunt în căutare de păreri pentru că-mi planific un roadtrip prin țară și nu știu dacă să trag și la Timișoara ori ba. bineînțeles, aștept păreri și despre timișorencencence :)