Concurs pentru
Salut, jurnaliştilor! Ştim că sunteţi o parte importantă a strategiei noastre de comunicare, aşa că ne-am gândit la un mecanism special creat pentru voi. Un… atenţie, un… Concurs! Scrieţi pe primele pagini ale publicaţiilor la care lucraţi full time cu salariu fix un articol cel puţin half page în care să vorbiţi despre campania noastră […]
Salut, jurnaliştilor!
Ştim că sunteţi o parte importantă a strategiei noastre de comunicare, aşa că ne-am gândit la un mecanism special creat pentru voi. Un… atenţie, un… Concurs!
Scrieţi pe primele pagini ale publicaţiilor la care lucraţi full time cu salariu fix un articol cel puţin half page în care să vorbiţi despre campania noastră de promovare a aruncătorului de nuci în perete, cum vă pricepeţi voi mai bine.
Punctăm creativitatea şi originalitatea scriiturilor voastre şi luăm în considerare următoarele aspecte:
- dimensiunea articolului – un full page are şanse mai mari de câştig decât un half page -de asemenea font-ul contează -bigger is better
- discrepanţa dintre politica editorială a publicaţiei voastre şi subiectul campaniei noastre – cu cât diferă mai mult, cu atât înseamnă că v-aţi străduit mai mult
- muncă depusă în scopul convingerii cititorilor că articolul nu este advertorial, ci unul scris pe bune, cu pasiune, pentru că va pasă
Eh, ce ziceți? Foarte tare, nu? Știam noi c-o să vă placă! Haideți, grăbiți-vă!