Cluj Brands Tour -ziua 2 -Oraşul progresează
Sâmbătă, Florica şi Zicu scăpaseră de emoţii. (E foarte greu să ţii sub control o gaşcă de bloggeri şi să rămâi sănătos mintal, deşi, în situaţia lor, nu prea e cazul) Îşi dăduseră seama că nimic nu mai avea cum să meargă prost. [L]a Banca Transilvania m-a interesat puţin ce şi cum funcţionează, mai ales […]
Sâmbătă, Florica şi Zicu scăpaseră de emoţii. (E foarte greu să ţii sub control o gaşcă de bloggeri şi să rămâi sănătos mintal, deşi, în situaţia lor, nu prea e cazul) Îşi dăduseră seama că nimic nu mai avea cum să meargă prost.
[L]a Banca Transilvania m-a interesat puţin ce şi cum funcţionează, mai ales după ce l-am cunoscut pe domnul director Abrudan. Nu-i o coincidenţă de nume, e chiar tatăl fotbalistului care, în loc să fie ţinut minte pentru sezoanele bune la FC Braşov, va fi ţinut minte pentru c-a dat o pasă acasă prea încet şi Joe Cole i-a dat gol Stelei în minutul 2.
Domnul Abrudan a îmbinat o perioadă management-ul de buisness bancar cu arbitrajul. Ne-a mărturisit că cel mai important meci pe care l-a arbitrat n-a fost unul, ci mai multe. Şi acum a rămas în fenomen, fiind preşedintele Asociaţiei Judeţene de Fotbal Cluj-Napoca. Pe pereţii biroului are fanioane şi cu CFR, dar şi cu U Cluj. Aşa e frumos.
Se mândreşte cu echipa lui. Spune că fără oamenii din jurul lui n-ar putea face treabă şi se laudă cu cele mai bune rezultate dintre toate cele 60 de filiale din ţară.
[S]ălile Gimmy vor fi the next big thing. Sălile Gimmy vor fi all-inclusive-ul fitness-ului. Se bazează pe un sistem de abonare micro foarte interesant, sistem în care se pune accent pe condiţii inegalabile, astfel sufocând concurenţa, şi pe folosirea la turaţie maximă a sălii la orice oră.
Liviu e destul de nebun încât să facă marketing cu risc mare, aşa că le oferă înţelegeri nou-nouţe tuturor celor care vin cu abonamente de la alte săli concurente şi le rup chiar la recepţie. Îi aştept în Bucureşti, mi-ar plăcea să colaborez cu el, mai ales c-o să fiu pe final de licenţă UNEFS, iar cât despre susţinere, Gimmy m-a câştigat ca şi client.
[S]tarbucks s-a orientat excelent şi-a ales să se folosească de-o prezentare drăguţă a câtorva sortimente de cafea pentru ai halucina pe bloggerii prezenţi, astfel încât aceştia să dea mai departe nu numai experienţa, ci şi noile conturi sociale Starbucks Cluj. A funcţionat. Avem aici Facebook şi aici Twitter. Clujeni, dacă, printr-un absurd, vă place hipstereala, mergeţi la Starbucks şi jucaţi şah.
Seara am fost într-unul dintre barurile pe care le vedem în filmele irlandeze. Halbe mari care varsă bere pe jos când se ciocnesc unele de celalalte, bărbaţi care cântă, femei frumoase care fură priviri, atmosferă de nu există mâine.
[F]abrica de Bere Ursus din mijlocul oraşului e o berărie plină ochi. Se simţea că un loc plin de tradiţie, amenajat excelent, iar o halbă costă 5 lei. Nu c-ar conta. Bloggerii sunt plini de bani.
Vă povestesc la următoarea ocazie despre mâncarea din Cluj şi despre oamenii cu care-am împărţit un weekend pe care n-am să-l uit.
Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt: Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus şi Trilulilu, iar ca parteneri îi avem pe: Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus, Starbucks şi Webfactor.