Cifrele priNeamţ. Urmează Webstock
[A]tunci când încerci să convingi pe cineva de un anumit aspect, cosmetizezi informaţia în favoarea ta, chit că o faci involuntar. Uneori e din gesturi, alteori cu ajutorul unor cuvinte bine alese sau poate că alegi să rotunjeşti sumele prin adaos. Orice e permis, important e să-ţi atingi obiectivul, nu? Când am trimis prezentarea proiectului […]
Când am trimis prezentarea proiectului priNeamţ diferitelor agenţii şi brand-uri potenţial partenere, am trecut acolo câteva cifre optimiste. Optimste, atenţie! Cifre pe care noi speram să le atingem doar în eventualitatea în care totul merge ca pe roate, la vale, cu drum liber de 4 benzi şi vânt din spate.
Eh, aşteptările alea, înmulţite cu vreo 2,5, rezultă cam ce-a ieşit, acum că am terminat rapoartele. E un început bun şi-un punct de plecare şi mai bun pentru următoarea ediţie. Nici acum nu-mi vine să cred.
La Webstock (Facebook – Twitter) m-am înscris ca simplu blogger de mai bine de o lună, dar abia ieri am aflat că Marketing Online în Turism şi priNeamţ sunt pe shortlist-ul pentru premiul de la categoria Bloggers Projects. Aveam de gând să merg purtând un tricou, dar acum o să-mi iau o cămaşă, dacă înţelegeţi ce vreau să spun.
Vreau să public câteva cifre din rapoarte şi un print screen sau două, aşa, pentru posteritate, chit că monitorizarea a început după eveniment (greşeala noastră) atunci când multe feed-uri nu mai erau valabile.
- 3 zile şi 85 de participanţi
- 14 speakeri şi 15 prezentări
- 24 de obiective vizitate şi aproximativ 450 de kilometri parcurşi
- 85 de articole pe 34 de bloguri (fără presă)
- 880 de tweet-uri pe #priNeamţ
- 755 de fotografii pe Facebook (doar în albume, fără mobile uploads)
- expunere după monitorizarea Zelist pentru termenul `prineamt` – 1.070.000
- expunere după monitorizarea Media Brief pentru termenii `prineamt`, `conferinta marketing online in turism` şi `conferinta marketing online in turism neamt` – 3.160.000
click dreapta – open in a new tab
Monitorizarea făcută cu Media Brief a fost foarte utilă şi completă, ataşez şi un print screen ca să puteţi vedea cum arată platforma lor şi o să revin şi cu-n testimonial şi îi mulţumesc şi Nebuloasei că ne-a ajutat cu uneltele Zelist.
priNeamț a fost un eveniment susținut de Primăria Piatra Neamț, Central Plaza Hotel, Petrom, Cosmote, berea Noroc și Autonom.
Makavelis
print screen-ul e mult prea mic ca sa vedem ceva
Toma
incearca cu click dreapta, open in a new tab – are chrome niste probleme
Makavelis
acum e altceva
Arhi
vezi intai daca ai 3 milioane de romani cu internet, ca am impresia ca i-ai atins pe toti
Toma
Sunt exagerate cifrele de pe Twitter, dar la celelalte n-am indoieli. Monitorizarea s-a facut dupa 3 termeni pe o perioada de o luna, probabil si algoritmul are hibele lui.
Arhi
vezi la tvdece pe site, ca ai confundat putin termenii