Când un brand se poate asocia uşor cu-n oraş
Cât de des are ocazia un brand să fie asociat cu o comunitate locală? Cât de des acea comunitate acceptă cu mândrie asocierea respectivă? Eşti din Tecuci? Păi să aduci nişte muştar data viitoare când vii. Chişinău? Ce bune-s bomboanele Bucuria! În Timişoara, spiritul tradiţiei păstrate de fabrica de bere Timişoreana din miezul oraşului uşurează […]
Cât de des are ocazia un brand să fie asociat cu o comunitate locală? Cât de des acea comunitate acceptă cu mândrie asocierea respectivă?
Eşti din Tecuci? Păi să aduci nişte muştar data viitoare când vii. Chişinău? Ce bune-s bomboanele Bucuria!
În Timişoara, spiritul tradiţiei păstrate de fabrica de bere Timişoreana din miezul oraşului uşurează foarte mult munca celor de la PR.
[A]şa cum eu le arăt tuturor Curtea Domnească sau stadionul sau telegondolă celor care vin în Piatra Neamţ, aşa se întâmplă şi-n Timişoara cu fabrica de bere. Să-mi zică mie timişorean care a avut musafiri din afara oraşului că nu i-a dus sau nu le-a arătat, chit că doar din trecere, stând la un semafor, fie fabrica de bere, fie una dintre cele două locaţii Curtea Berarilor.
[E]u nu numai c-am văzut fabrica de bere de la Timişoara, dar am şi vizitat-o într-un tur pregătit de gazdele noastre de la Timişoreana. Am luat-o de la A la Z, de la sacul cu malţ, cazane cu supă primordială, pasteurizare, îmbuteliere, până la ts-ul care se aude când desfaci sticla şi-am aflat câteva lucruri interesante.
Cei de acolo au încercat să păstreze şi cele mai vechi componente. Le-au expus în curtea interioară şi le întreţin pentru ca vizitatorii să poate vedea cum a început totul. Ca să nu mai zic de mirosul îmbietor din fabrică, unul care deschide apetitul pentru berică.
Am trecut într-o vizită de serviciu şi pe la cele două Curţi ale Berarilor. M-au convins iremedial că sunt locurile în care trebuie să vii cu prietenii, dar nu cu oricare, ci cei buni pe care-i vrei mereu aproape.
Timișoara Brands Tour este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.
Branduri participante: Timișoreana, Cramele Recaș, Arsenal Park, BC Timba Timișoara, REC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.
Parteneri de mobilitate: Peugeot România.
Parteneri: PRbeta, Asociaţia Timișoara Capitală Culturală Europeană, Porche Timișoara, Amvest, Restaurant Belvedere.
Parteneri media: 24-FUN, Tion.
Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece
Nicoleta Munteanu
Adevarul este ca Timisoreana este un brand national insa el este asimilat indeosebi cu orasul Timisoara. Exemplele la nivel national sunt numeroase iar asta este un lucru pozitiv.