BC Timba Timişoara -Baschetul creşte
[B]aschetul e unul dintre sporturile pe care regret că nu le-am jucat mai mult în copilărie. E un sport elegant, dar cu multă matematică. De multe ori am impresia că nu se joacă împotriva echipei adverste, ci împotriva jocului de baschet în sine. E un sport care-și arată perfectul în unele momente. Aruncările de trei […]
E un sport care-și arată perfectul în unele momente. Aruncările de trei puncte care ating doar plasa, acele bolte care opresc respirația întregii săli sau declarațiile de determinare venite odată cu slam-urile.
Cele 24 de secunde ale unei faze sunt, în esență, ca o melodie. Beat-ul e dat de coordonator și felul cum el bate mingea. Pe măsură ce secundele trec tempo-ul crește, intră refrenul, momentul de tensiune maximă și-apoi scurta pauză dată de bridge: momentul când mingea e în aer. Numărul de decibeli al refrenului ce urmează e dat doar de deznodământul fazei.
BC Timba a promovat în prima ligă a României la finalul sezonului trecut. Cu finanțare 100% privată, din 2006 încoace încearcă și luptă pentru acest prim obiectiv. Au planuri mari, și-au deschis deja și-o școală de baschet pentru tineri și au și-o echipă secundă care joacă în a 2-a divizie.
Am avut ocazia să-i urmăresc la un antrenament și să joc alături de ei (în blugi, ce-i drept) săptămâna trecută în cadrul Timișoara Brands Tour. Mi-a plăcut foarte mult vibe-ul.
[S]unt foarte bine organizați. Staff profesionist, oameni în toate departamentele, strategie de marketing bine pusă la punct. Pe deasupra, sunt foarte pasionați de ceea ce fac.Încearcă să aducă un suflu fresh baschetului, un sport popular în România, dar nu destul de popular încât să fie profitabil pentru investitori.
[A]u un site decent și-o pagină de Facebook frumoasă, actualizată frecvent cu fotografii de la meciuri și acțiuni oficiale la echipe.Au și acel ceva obligatoriu pentru o echipă cu pretenții. Dacă în fotbal nu poate lipsi un sud american, de preferință brazilian, la baschet trebuie să ai cel puțin un american, de preferință de culoare, printre jucători. La BC Timba nu este unul, ci sunt patru americani, unul mai homie ca celălalt.
Toată stima din partea mea, Timba, m-ați câștigat ca suporter și-o să vă urmăresc în continuare de aici de jos, de la cei 170 de centimetri ai mei.
Timișoara Brands Tour este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.
Branduri participante: Timișoreana, Cramele Recaș, Arsenal Park, BC Timba Timișoara, REC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.
Parteneri de mobilitate: Peugeot România.
Parteneri: PRbeta, Asociaţia Timișoara Capitală Culturală Europeană, Porche Timișoara, Amvest, , Restaurant Belvedere.
Parteneri media: 24-FUN, Tion.
Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece
1 Comments for "BC Timba Timişoara -Baschetul creşte"