Ai o idee bună? 20.000$ îţi ajung s-o pui în practică?
Îţi dau douăzeci. Douăzeci de mii de dolari. Ia-i şi fă ceva util pentru comunitate. Schimbă ceva. Porneşte un proiect, o campanie, dă peste cap o paradigmă. Poate nu-ţi plac zonele gri din oraşul tău şi cauţi o echipă de desenatori care să învioreze atmosfera. Poate liceul tău are nevoie de-o zonă unde să-ţi dezvolţi creativitatea. […]
Îţi dau douăzeci. Douăzeci de mii de dolari. Ia-i şi fă ceva util pentru comunitate. Schimbă ceva.
Porneşte un proiect, o campanie, dă peste cap o paradigmă.
Poate nu-ţi plac zonele gri din oraşul tău şi cauţi o echipă de desenatori care să învioreze atmosfera. Poate liceul tău are nevoie de-o zonă unde să-ţi dezvolţi creativitatea. Poate celor doi copaci din parcul de peste drum le-ar sta bine uniţi de-un hamac. Gândește-te.
Fă ceva, orice, ca să dai Refresh vieţii tale urbane. Crează un lucru complet nou, schimbă o mentalitate, adu un plus comunităţii printr-un proiect bine pus la punct în orice domeniu şi Pepsi îţi dă 20.000 de dolari ca să-l pui în practică.
Cum te înscrii
- Fie că e în desene, font-uri mari sau mici, videoclipuri, fie că vrei să-ţi cânţi ideea sau să o pui în scenă, prezintă un proiect care să fie cât mai uşor de înţeles şi cât mai util comunităţii.
- Intră pe aplicaţia de Facebook special creată pe pagina PepsiRomania şi înscrie-l în concurs. Ai timp până pe 19 octombrie.
Cum câştigi
- Etapa 1: Imediat cum ţi-ai urcat proiectul, începi să strângi voturi. Prieteni, rude sau, şi mai bine, oameni pe care ideea ta i-a convins. Pe 26 octombrie este ultima zi de vot.
- Etapa 2: Pe 20 octombrie începe exclusiv votarea. Cele mai apreciate 100 de proiecte merg mai departe.
- Etapa 3: Ţine şapte zile, de pe 27 octombrie pe 2 noiembrie. Se votează din nou, de la zero, pentru a ajunge la ultimele 10 proiecte rămase în concurs.
- Etapa finală: Aici intră în scenă juriul, doar nu credeai că o să-ţi meargă cu strânsul de voturi la nesfârşit.
Jurizarea
Trei membri frumoşi. Cristina Bazavan, Cabral Ibacka şi Mihai Dobrovolschi.
Criteriile sunt simple: Originalitate, adecvare la temă, aplicabilitate şi impact asupra societăţii.
Vii şi-ţi prezinţi proiectul în faţa juriului. Fiecare dintre cele patru criterii primeşte câte o notă între 1 şi 10. Dacă i-ai convins și ai primit cele mai mari note, ai 20.000 de dolari să pui ideea în practică.
Perioada jurizării este 3-17 noiembrie, ea fiind transmisă live pe pepsi.ro şi pe pagina de Facebook PepsiRomania.
E o şansă bună, nu crezi?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Bjm9sODKznc[/youtube]
4 Comments for "Ai o idee bună? 20.000$ îţi ajung s-o pui în practică?"